суббота, 28 ноября 2015 г.

Володимир Кличко має намір провести матч-реванш з Тайсоном Ф'юрі

Володимир Кличко має намір провести матч-реванш з Тайсоном Ф'юрі
Український боксер Володимир Кличко заявив, що має намір провести матч-реванш з британцем Тайсоном Ф'юрі. Напередодні Ф'юрі переміг за очками Володимира Кличка і завоював титули чемпіона світу за версіями IBF, IBO, WBO і WBA. У контракт про бій був включений пункт про матч-реванш. «Я був готовий дуже добре. Тайсон був дуже швидкий і енергійний. Я відчував, що мені не вистачало швидкості і не міг знайти правильну дистанцію. Я знав, що програю, але у мене не було рецепта для перемоги. Я відчував у собі сили, але не міг знайти правильний ключ до перемоги. Тим не менш, є ще матч-реванш », - пріводітFightnews.com слова Кличка.
Нагадаємо, в Дюссельдорфі на футбольному стадіоні Esprit Arena відбувся бій між українським боксером Володимиром Кличком і британцем Тайсоном Ф'юрі. Спортсмени боролися за титули чемпіона світу за версіями IBF, IBO, WBO і WBA. Бій завершився перемогою британця за підсумками 12 раундів одноголосним рішенням суддів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий